bobos

Alla inlägg den 16 oktober 2008

Av Lena - 16 oktober 2008 18:19

Ja, det känns konstigt att Vilmer var helkass en endaste dag, men så skönt!

Igår skrev jag inte så mycket i bloggen för jag pratade med Daniela i telefonen (hon ska snart ha sitt andra barn... jag längtar så!) och ett av mina favorit program var på tv4 fakta. (Förlossningar, har inte en aning om varför jag tycker om att titta på det. Jag gillade ett progrm innan på Discovery som hette Trauma, en akutmottagning i USA där allt hemskt hände.)


Fredrik var iväg med jobbet så jag hade en 180 säng för mig själv. (Annars är vi tre i den, var av jag och Fredrik har en 50cm var på kanterna och Vilmer har fritt spelrum i mitten, när han kommer in till oss.)

Vid 11 var Flisan glad som en speleman och då ville jag inte släcka lampan utan tog över henne i vår säng och läste i en tidning en stund. Ni skulle ha sett Emmalisa, hon pratade och sprallade när hon såg bilderna i tidningen. Hon skrattade och gurglade högt, så Vilmer vaknade och kom in. Flisan fick hoppa ner i vaggan och så fick Vilmer och jag gosa i den stora sängen NOT!

Vi hade kunnat sova på en planka, Vilmer vill ligga så nära mig och mitt hår hängde mellan kudden och vaggan. Tja, vad gör man inte för sina barn och det var jättemysigt att ligga så nära!


Idag har Vilmer varit på dagis som vanligt och Emmalisa och jag var hos Tilde och Jennie en stund.Jennie får gärna hålla Flisan för Tilde, bara Tilde också får vara med i knät!

Vi har fått låna massor av kläder av Tilde, TACK Tilde! Det så otroligt bra tajmat av oss att Emmalisa och Tilde fyller samma månad men då ett år emellan!


Fredrik slutade tidigt så vi var båda och hämtade Vilmer, vilket han blev jätteglad över.

Är i valet och kvalet med Bobos hår, jag vill att han ska ha långt men frågan är om det går. Till nästa vecka också sen får jag bestämma mig!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards