bobos

Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Lena - 18 oktober 2008 19:56

Vilket väder idag, riktig höstsol med lite kyla i vinden!

Vi bysalde på oss kläder för väder och gick ut och höststädade. Vi (jag, Fredrik och Vilmer, Emmalisa sov i vagnen!) tvättade alla utemöbler. Fåglarna har en tendes att prick precis på möblerna!  Räfsade löv och klippte ner delar av vinrankan. Skönt!


Måste bara säga att jag är så glad att jag idag kommer i min Acnejeans  som jag köpte tre månader efter att Vilmer föddes. Tjhoo!!!

På eftermiddagen kom Farmor och Farfar med fina finskor till barnen. Jättefina, TACK!

Vilmer gillade verkligen sina svarta finskor, han ville testa att hoppa i soffan med dem, stå på bordet med dem ja vi bytade blöja med dem på!! Emmalisa fick vita ballerinaskor.


Fredrik och Vilmer var på lilla Konserthuset på sång och dans med Henke och Tilde. Skoj!


Dagens Vilmer -mening:

Emmalisa skrattar när Vilmer pratar i närheten av henne.

L. Vilmer vet att Emmalisa älkar dig jättemycket, hon tycker du är rolig.

V. Nej, jag bara älskar mamma.


Den gick rakt in i hjärtat!!! (Man får njuta för nästa gång är det någon annan :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards