bobos

Alla inlägg den 25 oktober 2008

Av Lena - 25 oktober 2008 20:44

Idag borjade jag dagen med att dansa, jajemän nu är det hårda tag som gäller!


Sen städade Vilmer och jag, Fredde och Emmalisa sov. Klockan ett skulle vi varit i stan, vi kom kvart över, det var bra jobbat ändå tycker jag : )


Vi träffade Farmor, Farfar, Arne, Mormor och Morfar på församlingshemmet. Dukning och fix och finlir tills imorgon. Det blev jättebra!

Vi hann naturligtvis med en sväng till Maxi också (min vän som jobbar på skrattar åt mig att jag är där lika ofta som de som jobbar där!)

Medans jag fällde vagnen och packade in Emmalisa i bilen smög Vilmer och satte sig vid ratten, men en tretton år till får gå innan han får köra. Men tutan hittade han MÅNGA gånger!


På kvällen hade vi taconight (som vi tramsigt nog kallar tacos), mysigt och gott. Vilmer var jättetrött (han har varit hur duktig som helst de sista dagarna, väntar bara på att trotset ska komma igen) men Fredde vill fota honom lite med en rosa ballong vi köpte på stan. Ja, en glass blev mutan (och en till mig : )-


Nej, nu ska jag upp och skriva en lista på allt som ska göras och tas med imorgon (är ju som känt mer förvirrad än vanligt just nu!).

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards