bobos

Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av Lena - 27 oktober 2008 21:15

Idag var det dagisdax igen! Vilmer känner nog sig ganska hemma där nu. När jag hämtade honom så "bossade" han lite över de andra pojkarna som var där idag. Hi Hi...


Medans Vilmer var på dagis var jag i Åhus och hälsade på Sofie och söta Maja. Tittade på hur fint deras hus har blivit och köpte lite kläder som blivivt försmå till Maja. Vi fikade på god äppelkaka och traggade som förr (vi läste till lärare tillsammans) och det var jättetrevligt! Hoppas det blir snart igen!


Sen när klockan var två och Vilmer var hämtad åkte vi till Eko och kollade på utebelysningslampor. Vilmer somnade på vägen dit så han var inte på sitt bästa humör när vi väckte honom för att gå in i affären. Men vi hittade lampor och det  var bra!

Sen kände vi att vi inte kunde åka hem... så vi åkte till Åsum. Farmor och Farfar och Arne var inte där, men Vilmer lekt med sakerna och blev GLAD igen!!


På kvällen tränade jag Kaoz, ni kan se nu hur Kaoz ser ut just nu inför det hemliga dansjobbet! Från vänster: Caroline, Matilda, Malin och Jag!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards