bobos

Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Lena - 17 oktober 2008 08:34

Idag är det fredag igen, det är galet hur snabbt tiden springer iväg! Jättefina färger och lite kallt i luften gör att det verkligen känns som höst! Idag är det mammafredag hemma hos Camilla, Alexander och Felix. Det var bara vi som kom, Emma och co, var sjuka och Lisa hade fullt upp med annat!

Vi hade jättemysigt, vi var hemma hos på förmiddagen och på eftermiddagen var vi vid en lekplats med en liten skog. Camilla hade gjort fika så vi hade en blåsigt med god fika på lekplatsen!


När vi körde hem från Hässleholm kände jag att Vilmer höll på att somna, och då kom jag på att han måste ju ha vinterkänger. Jag körde bort till Skogiganten... trodde jag men den affären var borta och istället en kakelaffär. Jaha... eh... (kände ju nu att jag ville köpa ett par skor till honom) så vi körde till Skodej tror jag det heter. Ett par svarta Kavat i stl. 25 fanns kvar! Vilken tur vi hade och inte mycket folk var det heller!


Väl hemma i huset så kom Fredriks farbror Mats hit och kollade lite el till utebelysning på huset. Farmor och Farfar var här och vi beställde pizza, det var verkligen jättegott!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards