bobos

Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Lena - 20 oktober 2008 19:21

Jag mår mycket bättre idag, har inte ätit på hela dagen bara lite nu ikväll. Men känner att illamåendet och magontet är på väg bort. Så nice!


Fredrik hade lite ont i ryggen och var hemma i förmiddags så Emmalisa och jag hade bilen. Jag måste verkligen ha ett par höstskor eller kanske man ska satsa på vinterkänger direkt? Ja, jag kollade runt vad Kristianstad hade att erbjuda men kunde inte idag ta något beslut. Sen var vi ovh handlade på Maxi, härligt med bil!


Hämtade Vilmer 2 och idag var första gången sen han började på Rödmyran som han blev ledsen att vi skulle gå hem (det var så väldigt många gånger i våras). Men det var inga lågvariga tårar, gympan stod ju på programmet efter fikan.


Det var lite trubbel att komma in i hallen så alla barn och föräldrar väntade en stund extra. Väl inne så var klockan kvart över 4 men jag hann upp på stan ändå. Var inne hos Malin och hittade en fin klänning som jag nog ska ha på dopet på söndag.


När jag kom tillbaka till idrottshallen frågade jag en mamma om Vilmer hade varit ute och letat efter mig, nej det hade han inte men hon hade tittat in och sett att han kramat om tjejerna en efter en (hrm...redan!).


Idag är Emmalisa redan 10 veckor, (jag som bestämde att det inte skulle gå så fort denna gången) hon är pratglad (gissa från vem? : )

Nu gillar hon att se mobilen som snurrar på håll, man riggar upp henne i hörnet av sängen så ser hon och pratar med den!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards