bobos

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Lena - 21 oktober 2008 21:28

Idag kom Mormor och Morfar hit tidigt! Jag skulle på mammaträff och stack redan kvart i 10. Det tar ju inte långt tid att parkera och gå in så en kvart är alldels lagom. När jag väl kom in på BVC så satt där en annan mamma och vi börjarde prata lite, sen kom BVC sköterskan och sa oh, hade vi bestämt något innan träffen? Nej svarade jag och då sa hon, ni är lite tidiga ja, men det gör inget ni är så välkomna så. Va? Tänkte jag, klockan var då två minuter i 10, det visade sig att ännu en gång var Lena förvirrad, träffen var 10.30 Emmalisas nästa BVC besök var 10. Ja... tur det var på det hållet i alla fall!

En jättemysigt träff med massor av trevliga mammor!


Efter lunchen så var det dags att gå till Vilmers drop -in på Rödmyran. Mormor och Morfar tyckte det var extra roligt eftersom de in varit på Rödmyran innan. Vilmer visade sakerna han brukade göra och så fikade vi. Jättemysigt!!! De är jätteduktiga på Vilmers dagis, kreativa och roliga!


På kvällen hade jag en liten inför- dopet-middag med föräldrar och svärföräldrar. Vem gör vad osv...

Vilmer som var lättövertrött hade lyx, både Farfar och Morfar på golvet i sitt lekrum. Undrar just vem som hade roligast?!?


Dagens Vilmer -mening kom i morse när jag precis vaknat och Fredrik sov.

Vilmer ville väcka Fredde och säger:

V. Pappa jag klipper håret (han klipper med fingrarna i Freddes hår), pappa, jag klipper håret. Känns det bra?


Sånt får mig att skratta högt, medans en sovande Fredde bara jaja...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards