bobos

Alla inlägg den 7 maj 2009

Av Lena - 7 maj 2009 20:47

Det var dax för utflykt för Vilmer och vi fick vara på dagis 9 idag också! En liten ryggsäck med lite fika i (mest för att barnen tycker det är kul att äta ute sa en av fröknarna!).

Hemskt tråkigt väder och när jag kom hem orkade jag inte gå till stan så jag messade alla och sa att jag blir hemma! Thesese var påväg hit men hennes bil var upptagen av hennes sambo...vem orkar gå i detta vädret!

Emmalisa älskar vagnar! Gå-vagnen kan hon ju hålla och gå efter, men Vilmers dockvagn är hon för lite för, så hon håller i det lilla sätet där dockorna sitter så får jag hålla i handtaget och skjuta på! : ) Igår satt hon i en timme och lekte med dockvagnen! Spännande!

Så lugna timmar hemma innan jag hämtade Vilmer! Camilla ringde (hon har varit i spanien hos Therese Hjorth) och vi bestämde att vi skulle åka ner till Barcelona på novemberlovet och möta upp Therese Hjorth! Det är ju vi tre som går tillbaka sen vi var små! Kul!


När jag hämtade Vilmer så sa fröken att han inte ätit något alls av sin fika, så den åt han upp i vagnen hem från dagis! Så rolig! Hela vägen hem sa Vilmer, Nu äter JAG min fika  mamma! Hi hi hi


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards