bobos

Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Lena - 9 maj 2009 21:55

Ja, idag var det kalas hos Farfar, men först hade jag och Fredde värsta tjejer är från venus killar är från mars-missförståndet! Jag skulle snabbt av i stan och köpa en sak och Fredde släppte av mig och körde sedan och parkerade en bit bort! Jag var snabb tillbaka och ställde mig och väntade där jag blev avsläppt! Jag tog inte mobilen med mig för jag skulle ju bara snabbt fixa en sak! Efter en tio minuter blev jag irriterade, sen mer irriterad och när det gått en halvtimme börjde jag bli orolig istället och efter 50 minuter gick jag och lånade en telefon och då visade sig att Fredde stod parkerad en bit bort ja... vi som skulle köpa tyg till köket men gjorde annat denna timme!

Men roligare blev det hos Farfar som blev glad för sina presenter, en skjorta, strumpor och After Shave!

Vi hade en härlig eftermiddag med god mat och tårta (kolla in den på bilden där Vilmer sjunger)!


När vi kom hem skulle Fredde iväg med storbandet på spelning. Henke och Jennie kom förbi och lånade film!


Jag satt uppe med Vilmer och Emmalisa och vi lekte eftersom de somnade ju i bilen när de väntade på mig och var därför nu mycket pigga och leksugna!


Ännu senare kom Therese och henns dotter Amanda (Bellas syster, Bella sov!) med bakelser! De kom och lämnade en beställning!


Men det allra sötaste gjorde Vilmer innan han somande! Han gav mig vällingflaska, la sig tillrätta och sen klappade han mig på kinden med sin lilla hand och sen la han den under sitt ansikte och somnade! Så sött!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards