bobos

Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Lena - 8 maj 2009 20:22

Idag fick vi sova ut och sen ta det lugnt! Skönt!

På förmiddagen gick vi till stan för att köpa present till Farfar! Vilmers förslag var: Bajskorv och Katt! Nja, inget av det tror jag Farfar önskar sig men han skulle nog bli förvånad för båda! Hi Hi¨


Påvägen till stan träffade jag en gammal granne från lägenheten! Han hade blivit morfar och flyttat från hyretshuset! Så vi hade ju mycket att prata om! Det är nog det enda som jag saknar med att bo i lägenhet, alla grannar! Vilmer gungade lite medans gamlegrannen drog hela historien om hans flytt och så vidare... han precis som jag älskar att kolla hus och sånt! Ett hus på Utanverkan (finaste området i stan!) blir ledigt... 5-7 miljoner bara , som hittat!


Vi hittade det vi skulle i stan (misstänker att Farmor läser bloggen så imorgon skriver jag vad vi Farfar fick av oss, kan lova att det inte är något av det Vilmer hade på förslag!).


Klockan 15 var jag och tränade med mitt lilla Kaoz! Om ni är närheten av Hässleholm den 14 maj på kvällen så kom till Gallerian så ska ni få se på dans!


Jo, idag har Emmalisaskruttan ål-hasat-krypt framåt! Både jag och Vilmer blev jättepaffa och glada! Hon själv blev nog också lite paff att det gick framåt! Hon kämpar som en fisk som kommit på land ha ha ha, hon är ju inte snabb eller smidig men på helt rätt väg!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards