bobos

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Lena - 28 maj 2009 21:44

Idag har det varit lika skumt väder som igår! Men efter att Vilmer blev lämnade på dagis så gick jag upp till stan för att träffa Therese och Bella! Vi sprang lite överallt, jag köpte dock en HINK med godis på Hemmakväll! Undrar hur länge eller hur lite den kommer att vara! hi hi

Vi köpte även Morsdags present... hoppas verkligen det blir bra! : )

Lunchen åt vi på Bunna! Jag tog naturligtvis kycklingtoasten medans Therese vill variera sig lite och tog tonfisk! Så gott!

Efter att gått lite mer på stan gick vi hem till Therese och kollade hus och lägenheter! Jag tycker fortfarande det är kul att titta!

När jag hämtat Vilmer fick Emmalisa mellis och sen kom Farfar och hämtade oss och vi åkte till Åsum! Farmor och Farfar har köpt en studsmatta! Vilmer tyckte det var superkul att hoppa! Han blev trött och gick av men hann knappt ner förrän han skulle upp igen och hoppa! När Farfar och Vilmer var på lekplatsen så fick Vilmer näsblod igen! Men han tog det bra och med lite av Farmors goda mat i magen så gick det snabbt över! Farmor gjorde sin goda pannbiffar.. .som någon sa... Farmors köttbullar är de bästa! Men i detta fallet är det pannbiffar! : ) Gott var det iallafall! Vilmer åt som en häst!


Senare på kvällen så börjde Emmalisa krypa! Helt tokigt att hon bara börjde helt plötsligt! Men kul är det att hon nu kryper!

Innan vi åkte hem så satt Farfar och Farmor med varistt barn i famnen i deras superksköna fotöljer medans barnen drack välling!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards