bobos

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Lena - 18 maj 2009 20:48

Ja, idag regnade det när vi skulle gå till dagis, så ingen cykling och jag gick i gummistövlar dit!

När jag kom hem så röjde jag lite efter igår och tvättade lite!

Busade mycket med Emmalisa! Så skönt att bara ta det lugnt! Skulle ju kunna göra tusen saker...men valde att bara gosa med Flisan!

Hon har absolut samma humor som Vilmer. Hon satt och fixade lite med sina saker, jag skrev i hennes första åretbok, så försvann Emmalisa bakom väggen (den mellan vardagsrummet och mitt sk. realxrum!) När hon kom tillbaka hade hon grodans svans i munnen, så grodan hängde och slängde när kom kom med ett jätteleende mot mig! Skrattade högt åt hennes lilla bus!


Hämtade Vilmer och var nere hos Farmor och pratade lite! Farmor och Farfar har varit i Stockholm i helgen och vi fick massor av fina saker från storstaden! Tack! : )

Vilmer fick b la. ett dataspel där man tränar att kontrollerar musen och samtidigt lär sig saker! Han ville aldrig sluta spela... det tar jag som ett bra tecken!


Vilmer gick upp till stan brevid vagnen, jag köpte ett par skor, hittade fina till Vilmer, men fanns inte i hans storlek! Handlade frukt och grönsaker på torget och fisk på domus!


På kvällen gjorde jag fiskgryta till middag och den gick hem hos både Vilmer och Emmalisa! Yeah!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards