bobos

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Lena - 1 juli 2009 22:09

Idag var det dax att åka till Barbacka och träffa Therese och Bella! Innan det var jag i hissgardinsaffären och sen var jag och hämtade de nyladdade babyvakterna!


Det var kul att träffa Bella och Therese som vanligt! : ) Det är jättekul att de ska gå på samma avdelning på dagis! : )


Det var kvat i luften och när väl regnet kom så gick jag och Vilmer ut och dansade lite... så härligt med regn!


När Farfar och Fredde körde skräp till tippen åkte barnen och jag till Åsum där Vilmer hoppade lite studsmatta! Det blev även en glass.. Vilmer älskar ju glass och det gör även lilla Emmlisa!


Påvägen hem blev det hämtmat, jag ville åka till Åhus, men klockan var mycket, ingen vagn och ingen mat till Emmalisa, men imorgon blir det kanske kvällsmat där om vädret är bra!


Efter maten blev de ett mycket välbehövligt bad för båda barnen!

Ja, en bra grej:

Vilmer tvättade håret idag helt utan protester! Yeah!

En dålig grej:

Emmalisa kröp ner från vara sängar och "donkade" i golvet rejält! Så hemskt! Hon grät i massor men fann sig ändå snabbt...härdad som hon är!


Men... kommer ihåg när Vilmer gjorde det vid 5 månder och grejen är den att jag tänkte på det för inte så länge sedan och då tänkte jag att det kommer ju inte at hända Emmalisa för hon kan ju kypa och så, men ja det gjorde det!


Dagens Vilmer- mening:

Fredde och jag och pratade om något jag sa:

J. Oh my God! Precis efter hör man ett litet eko...


V. Oh my Goj!




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards