bobos

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Lena - 11 juli 2009 11:28

Ja, idag var det alltså dax att gå på Tivolirock! Något vi inte gjort på många år! Men A Camp, Maia Hirasawa och Bob Hund var några av de som vi vill se!


Under dagen var det lugnt, vid 4 lämnade jag barnen i Åsum och körde vidare till Köpinge och hämtade Lisa och Tobbe!

Fredde var och fotade Dimmz (en barndomsvän till Fredde spelar i bandet) som spelade på eftermiddagen!


Vi åt god kycklingsallad och drack vin medans vi lyssnade på Maia! Så himla bra och mysigt! Just då sprang jag på Caroline som jag gick i gymnasiet med! Så kul! Vi var ju här då för en 10 år sedan! : )

Hade faktiskt trott att vi skulle var mycket äldre än många där inne, men faktiskt så var det inte så! Det var mycket folk i vår ålder och över! : )


A Camp är ju bara så bra! Kul att de kom till Kristianstad! (skulle gärna precis som Nina ha en nice lägenhet i NY!)


Vi var en sväng på Harry´s och lyssnade på ett superbra band där med ( som inte finns utan bara träffas en gång om året och spelar på Harry´s!


Kvällen avslutades med mat och jag och Fredde satt och kollade på ungdomar som vinglade omkring och fasade för när våra barn ska vara här!

Fredde skjutasde hem mig på sin cykel (thanks god att vi är helskinade!) runt 3 halv 4!

Så i skrivande stund (söndag 12/7, klockan halv 12) känns det som det inte blir vin på ettag nu! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards