bobos

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Lena - 7 juli 2009 15:08

Vi är jättenöjda med vår altan! Vi känner att inte vill lägga pengar på nya utemöbler nu, men vi tittar och tittar och ja vem vet!? : ) 


Ja, idag det varit verklingen fram och tillbaka från stan för mig!

Jag cyklade till stan och träffade Lööw och lunchade med henne! Vi åt lunch och gick på månglarmarknad på stan!

Cyklade hem!

Hämtade barnen och tog bussen till stan för att möta Daniela, Adde och Ella. Vi gick först till Barbacka sen Tivoliparken och sen stan!

Vi tog bussen hem!

Barnen och jag satte oss på atlanen och åt vindruvor....så mysigt!


Halv sju messade en kollega och undrade om jag skulle med på middagen (varje år så går några från jobbet ut och äter på Kristianstadsdagarna). Jag messade tillbaka och undrade när vi bestämt (trodde i mitt huvud 19) till svar fick jag NU...vi sitter på Banken!

Fredde skulle åka och handla (Farfar och Farmor var här så barnen var hemma) så jag åkte med honom in till stan!


En jättetrevlig kväll i glada vänners sällskap! : )


Sen åkte jag buss hem klockan 2!  : )

Hann och köpa en kycklingwraps på House of Bagel.... så fint att äta sent och så gott!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards