bobos

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2008

Så underbart att ha en bebis!

Av Lena - 28 oktober 2008 19:58

Det känns som ett lyxproblem, men jag är så snurrig på dagarna har hela dagen idag trott att det har varit måndag!


Dagen började med att vi (Vilmis och jag) storstädade huset. Vi möblerade tillbaka i vårt sovrum som vi hade det innan Flisan var född. Det blev mycket bra!
Efter lunch kom Ella, Alfons och Lisa förbi och lekte. Stimm, stoj och mycket skratt som det alltid är! När de skulle gå hem så ville Ella och Vilmer pussas (kan tänka mig att de har det från vuxna som vill pussa dem när de ska gå). Det var jättekärt men de kunde inte stå stilla, därför är bilden suddig (tro mig, jag bad dem pussas om och om igen men icke kunde de göra det stilla : ).


Sen var det dax att gå ut en stund. Det blev en tur till stan. På vägen dit träffade jag Anglea och tre veckor gamle Collin. (Angela och jag jobbade tillsammans på Åhus Camping 2004). Jätteskoj att se henne och Collin!


På Polarn och Pyret träffade jag Linda och Nova. Hemkst att man inte tagit sig i kragen och träffat Linda sen Nova föddes i mitten på Juli!!! Men vi ska ses nästa vecka vilket ska bli skoj!

 Det blev en två tröjor till Vilmis och en klänning till Flisalin!


Jag måste bara säga det att nu när man har fått in rutinen och blivit varm i kläderna som tvåbarns mamma så kan jag verkligen känna:

Åh vad härligt det är med en lite bebis! Emmalisa är ju så "stor" nu att hon skrattar mycket och "pratar" med en hela tiden hon ser en. Så underbart mysigt. Det bästa av allt är hon älskar Vilmer! Hon skiner upp som en sol när han pratar med henne.


Igår var jag så trött efter ett hårt träningspass : )-  ..... men vill iallafall säga detta om dopet också:

Gudfar är Sakarias (kusin till Emmalisa) Faddrar är Pär (morbror till Emmalisa) och Henrik (farbror till Emmalisa).

Jag vill också ge ett supertack till Mormor, Morfar, Farmor, Farfar och Arne för ett fantstikt samarbete och för all hjälp! TACK!!!!

Är verkligen riktigt nöjd! : )

 
 
kamilla

kamilla

28 oktober 2008 20:11

hihi fin bild :)

http://finnsanglar.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards