bobos

Direktlänk till inlägg 28 juli 2009

En av sommarens höjdpunkter!

Av Lena - 28 juli 2009 23:56

Idag kom Mormor och Morfar och hämtade barnen! De åkte till Morbror Pär och Moster Maria som denna veckan hyr en husvagn i Åhus!


Jag och Fredde satte oss i bilen (känns som det blivit mycket bilkörande!) och körde mot Kivik! Känns dumt att skriva varje år, men det har blivit många somrar nu som vi åkte ner och handlat och ätit gott! Det känns också som riktig sommar!


Vi hittade en del saker (dock inte så mycket som hoppats på...) som vi är glada för! : )


I år valde vi en dag då alla turister också besökte Kivik, men hade tur att få parkering till allt vi ville se! Vi har ju vår lilla rutt! : )


När vi var klara i Kivik så körde vi till Malmö och Pildammsparken! Solen sken och det kryllade av folk!

Vilken pärla i Malmö!

Det var Sofia Karlsson som skulle spela (för dig som inte vet så sjunger hon folkmusik och gör det otroligt bra!). Vi köpte lite kvällsmat och satte oss bland de andra 1000 malmöbor som ville höra denna underbara musik! Jag kom på att vi lyssnade på henne när hon var i Krisitanstad i september förra året och det var första gången Emmalisa blev bortlämnad! : ) Skönt idag att kunna njuta utan känna att man var tvungen att amma snart...


Efter konsterten så köpte jag hennes nya skiva och en singel och fick de signerade! : )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards