bobos

Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Lena - 1 oktober 2009 20:49

Det känns knas att det är oktober, men det känns ju verkligen i luften!  När vi cyklade till dagis idag (vilket vi inte gjort på två veckor!) så regnade det lite så Vilmer och jag trampade på allt vad vi kunde! : )


Idag så hämtade Mormor och Morfar barnen på dagis!

Själv hade jag ju en full dag som vanligt! Var på stan på lunchen och fixade lite grejer! Hittade massa fina kläder till barnen! : ) Nu känns det länge sedan jag handlade till dem! ; )


Tillbaka till skolan och hade lektioner hela eftermiddagen och hade jag samtal hela eftermiddagen! : ) Kul och givande att träffa föräldrarna och knyta kontakt men man är ganska så trött när man kommer hem!


Mormor och Morfar fixade kvällsmat och lekte med barnen! Toppen! Tack snälla för hjälpen!

  

Vilmer är ju en klippa på att somna på två röda när han ligger i sängen! Denna lilla donnan är däremot inte så sugen på att somna när Vilmer somnar!

Hon följer med mig ner och tittar när jag tar fram datorn och sen....

  


...bara slockar hon! Hon känner inte ens att hon ligger utanför madrassen! : )


Det är ju skönt att det är torsdag och imorgon har jag sovmorgon! Yeah!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards