bobos

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av Lena - 11 oktober 2009 14:36

Lördag morgon kom jag på att jag glömde lite saker på jobbet, så jag fick åka till jobbet och fixa det, jobbade lite hemma. Barnen var trötta och låg och slappade i soffan:


  

Mys mys! Så gulligt att de är två! : ) Tyvärr visade sig senare att Emmalisa blev sjuk i hög feber!


Vid 2 åkte jag och Sandra ner till Malmö! Vi sprang var och en för sig i nästan 2 timmar och shoppade! Nice! Hittade en del bra grejer! Lite saker till barnen också! När vi var klara åt vi på Mcdonalds och sen checkade vi in på hotellet! Inte det finsate hotellet, men helt ok! Vi gick ner och köpte godis och slappade lite!

  

Mycket svårt att fota tv:n, det står: Käre Lena Svensson så jag kände mig välkommen! : )


Vi gjorde oss klara och gick till C&C airlines incheckning!

  

Redo att åka till NY!


När vi gick från hotellet så gick vi först helt fel, tack vare mig! Tur att jag hade tagit på mig stövlarna och tagit pumpsen i en påse! Annars hade mina fötter dött!


Så så så så så himla kul fest! När vi kom till incheckningen möttes vi av dessa två:


  


Lina och Caroline så söta som flygvärdinnor! : )

Vi checkade in, väntade och sen fick vi gå in "the aircraft" där vi satt precis som i ett flygplan. Vi fick drinkar och snacks och säkerhetsundervisning! Superkul! : )


Vi landade i NY och festen började! En jättekul fest med jättegod mat och roliga människor! :)


  

De två värdinnorna! : )


  


Fick ju inte till några bra bilder (undar varför! he he) men denna visar att vi dansade och hade skoj! : )



Vid tre gick jag och Sandra hem till hotellet, jag köpte såklart en pommes med sallad, fast jag inte alls var så hungrig. Dock åt jag en eller två bara för pommesen var iskalla! Men det var riktigt fint att lägga sig i en hotellsäng!


Fick ställa klockan till frukosten på söndagen! Jag hade aldrig vaknat 9 annars! : )

Upp och duschade och sen ner till detta:


 

Snacka om söndagsfrukost! : )


Vi åkte hem innan lunch och det kändes skönt och vi var mycket nöjda med vår malmövistelse!


När jag kom hem var Emmalisa sjuk i feber och Vilmer var med Farmor och Farfar!

Stackars lilla Lisan!





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards