bobos

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Lena - 14 oktober 2009 19:48

Idag hände det som har hänt innan, men som är helt sjukt, från över 40 graders feber igår vaknar Vilmer idag helt pigg och frisk! Emmalisa är dock feberfri, men helt rosslig och hes och krasslig i halsen! Lilla fialotta!


  


Vilmer busar i trappan! : )


Jag var hemma halva dagen med barnen, sen kom Farmor och tog över! Tusen tack! : )


Så idag städade jag och Vilmer ovanvåningen och hann halva nedanvåningen! Skönt! Härligt att få det gjort idag! : )

Lite lunch och annat småfix blev gjort! Så kul att Vilmer är sig själv och pigg igen, som vi busat och skrattat! : )


Ja, sen till min dansklass och på eftermiddagen hade vi betyg och bedömmingsmöte och sen lite om information om vår Polenresa. Nästa vecka åker våra nior till Polen och jag ska följa med dem! Ja, inte bara jag hehe, utan vi är 13 lärare på tre klasser! Ska bli superkul!


När jag väl var klar i skolan, efter mycket grejande så klockan närmre halv 6 och då var Farmor och Farfar här med barnen! Tack! : )
Vi beställde planka till kvällsmat! Så gott!


  


Fanstastiskt gott!


Har glömt att skriva att jag gjorde flätor på Emmalisa för första gången! Ja, nu kan man göra riktiga flätor på lilla skruttan, de är ju inte jättetjocka, men ganska långa! : )



Dagens Vilmer-grej:

På kvällen var Vilmer på sitt allra bästa spexhumör och han och Fredde busade och Vilmer skrattade sitt härliga skratt! Sen rusar han fram till mig och pussar mig och sa:

V. Jag älskar dig!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards