bobos

Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Lena - 27 oktober 2009 22:17

Idag var det studiedag på jobbet! Vi satt och jobbade med betyg och bedömming och på eftermiddagen fixade vi eller ja, vi städade NO-preppen! Vi hittade saker som var från 1960! Så det var verkligen dax för en utrensning!


På lunchen var jag inne och växlade tillbaka mina Polska slotti! Haha.. tror inte man kan handla för dem i här! : )


Hämtade Vilmer och Emmalisa på dagis! De verkligen stormtrivs där!

  


Vilmer var lite varm så han tog på sig ett linne istället!

Jag böjd in Farmor och Farfar på enkel kvällsmat! Spaghetti och Köttfärsås! : )


Sen fick båda barnen bada och duscha!
Jag ska sälja vår dubblevagn! Den har varit så himla bra! Det känns mycket bra att en kompis sak köpa den! Så jag fixade lite med den, och Emmalisa älskar att klättra runt iden! Sitta på båda sätena och stå upp!


  


Busfröken! : )


När Vilmer och Emmalisa hade badat, så fick de båda ny energi! Vi städade på lekrummet och sen lekte vi med en självgående motercykel som Vilmer har! Så kul! Barnen kom inte i säng förrän efter nio! Det var så superkul att busa med dem när de båda var på så gott humör! (haha..såklart när de var uppe på övertid! : )


  


Måste säga att Vilmer var bäst på att styra motorcykeln! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards