bobos

Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Lena - 13 oktober 2009 22:35

Ja, idag åkte jag till jobbet ett par timmar, sen hem och Fredde kunde åka till jobbet!

Idag vaknade Vilmer och hade nästan 40 graders feber! Jag hade beställt klipptid och sen skulle vi vaccinera honom, men han låg orörlig i sängen hela förmiddagen och ända fram tills 14, då jag bar ner honom till soffan! Han var helt väck!

Emmalisa var uppe på eftermiddagen, inte pigg och lekte, men hon gick runt och hon snackade med sin hesa röst. Hon blev trött fort.


   

Ett stort smile när hon tog Vilmers vattenflaska! : )


  


Det är ju MYCKET godare att dricka ur Vilmers flaska!


Ja, mycket sovande och vällingdrickande! Det är bara så tråkigt när barn är sjuka! Så tyst, ingen rörelse i huset!


Mormor och Morfar kom inom när de varit i stugan och de hade med sig glass! Då kickade alvedonen in på Vilmer och han blev så pigg att han kunde sitta upp i soffan!


  

Gott med glass, men Vilmer orkade inte hela sin, men det löst sig bra eftersom lillasyster mer än

gärna åt upp hans efter hon slukat sin!


  

Gott!


Nej, fy sjutton för sjuka barn! Bli friska! Det är ett pusslande och man viktiga saker på jobbet, men inget jobb i världen är viktare än våra barn! Men såklart är det alltid olägigt när de blir sjuka!

Men tror att vi pusslat klart nu och veckan är löst!


Dagens Vilmer-mening:

Vilmer låg i soffan och  jag hade Emmalisa i famnen och vi tittade på Pippi, när jag sa:

J. Är ni mina små hjärtan?

V. Ja, och men jag är Farmors hjärta också!


Så himla sött! Fast han var så trött och nästan sov, svarade han så gulligt! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards