bobos

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Lena - 15 oktober 2009 21:36

Mormor och Morfar kom tidigt idag och passade barnen! Vilmer är inte sjuk och Emmalisa är fortfarande sjuk!


Idag hade jag bokat in att gå med mina åttor till Ungdomsmottagningen. Det var ett bra besök och eleverna fick ut mycket av det!


Vilmer är ju inte på dagis, men Morfar skjutsade dit honom när det vara fotografering.


  


Det hade gått jättebra att "bara" vara på dagis en pytteliten stund!


Jag hade lång dag idag på jobbet och kom hem halv 4!

Det hade gått jättebra med barnen, även om Emmalisa är dålig! Jag har ringt barnaktuten och nu ikväll ska jag åka in eftersom hon inte ens blir lite bättre, utan nästan sämre.


Mormor lagade kvällsmat och det var jättegott!


Sen var jag på föräldramöte på Emmalisa Blåklockan! Jättemysigt! Så duktig personal och roligt att de visade bilder på vad barnen gör, så man får ta del av vad de gör på dagis! Vi föräldrar fick även pyssla och göra mobiler att hänga i taket. Jag gjorde en  med nyckelpigor:


  


Haha...tur inte Emmalisa vet att det är jag som gjort den! : )


När jag kom så kände jag verkligen att Emmalisa måste till läkare och får bli undersökt! Vill bara höra att det är en envis förkylning som satt sig i halsen. Men barnläkaren ville inte låta detta bara passar, utan ville ta en titt på henne. Så nu bär det av till akuten!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards