bobos

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Lena - 7 oktober 2009 20:02

Idag fick jag lämna barnen eftersom Fredde fick en "akut" grej på jobbet! Annars lämnar Fredde barnen på dagis vid halv 11. Idag fick de upp tidigt och Vilmer låg och vände sig om och om igen i sängen och ville inte vakna! Fick en sådan tonårskänsla! : )


Men idag gick det undan till dagis! Vilmer är snabb som blixten! : ) Nu når han ner... (morfar vi får kanske höja sadlen ännu lite till? )


Idag är en dag som också bara går i ett! Jag har min egen klass hela dagen idag! : )
På eftermiddagen har jag dans med 6,7, och 9or!


Idag hade vi mattelärare betyg och bedömming (ett projket i hela landet!). När klockan var halv fem cyklade jag till badhuset och där väntade Farfar med Vilmer! Vilmer och jag gick inte och han ville ju bada! Men när jag förklarade att vi inte hade badkläder utan bara gympakläder så ville han gympa! : )

Förra veckan frågade en mamma mig hur gammal Vilmer var och jag sa då att han fyller fyra i november, var på hon svarade att alla de andra är fem. Så jag tycker att Vilmer verkligen är superdukig som hänger med och följer de rörelserna som görs! : )


  

Idag hade de lite stationer och så fick de varsin vattenflaska! : )


Undertiden som Vilmer gympade rättade jag 6:ornas No-läxförhör! So nice att göra tvåflugor i en smäll! : )


Jag tog Vilmer på cykeln hem och gud vad det är mycket tyngre än att ha Emmalisa där! : )Vilmer ville att jag skulle cykla fort..är ju inte i spinningtakterna (är ju fortfarande på paus från Friskvårdshuset där jag är spinninginstruktör! )så det blev i vanligt söndags tempo! : )


När jag kom hem hade jag bett Farmor och Farfar förberda maten som ikväll blev tacos! : )


  


Tack snälla för all hjälp! Det var så gott att äta när vi kom hem!


Idag ska jag göra något som jag inte gjort på över 1½ år! Jag ska gå och lägga mig innan klockan 21! Jag är helt galet trött på morgonen så jag vill prova hur det är att vakna utvilad!


__________________________________________________
___________________________________________

Svar på kommentar:


Thess:
Ah..vad glad jag blir! Härligt med glada besked! : ) Tack!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards