bobos

Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Lena - 6 oktober 2009 22:08

Åh vilken härlig höstdag det varit idag! Så skönt att inte frysa eller gå och huttra mellan byggnaderna på skolan.

Var kvar i filmen från igår! Flickan som lekte med elden! Så himlans bra! Är nog lite kär i Sanander karaktären! Hon är ju så kall och ändå vinner hon alltid på slutet! YES! : )


Hade en kort dag idag och hämtade barnen tidigt! När vi kom hem lekte vi ute och sen dansade och grejade inne! Min plan var att städa och röja, men vi hade så kul och jag ville verkligen vara med Vilmer och Emmalisa! Oftas när vi här hemma fixar jag med något och Fredde med något och så är vi med barnen lite här och där...


På kvällen kom Lööw! Nu är hennes kula jättestor (tycker jag!)! Tycker det känns evigheter tills den ska komma ut!

Vilmer lekte med Lööw:


  


Medans Vilmer busade med Lööw i soffan så provade Emmalisa Lööw's skor:


  


De lös säkert så fint i Emmalisas ögon att var tvungen att prova dem! : )

Hon går ofta ut i hallen och hämtar Vilmers skor och sätter dem på händerna och går runt och leker med dem!


Kvart i sju gick jag upp med båda barnen, borste Vilmers tänder och somande BÅDA barnen! (Yepp Emmalisan somande i min famn, men jag kunde direkt lägga henne i sängen!) Så någon minut i sju var jag nere hos Lööw igen! Så nice! Precis så ska det vara!


Alltid kul att träffa Lööw! Kände inte alls att jag ville vara gravid! Kanske är det för att Emmalisa inte är så gammal än... sen kommer säkert den känslan!


På kvällen pratade jag med Sofie om hur jag vill göra om här hemma! Vad behövs? Pengar, tid och en liten fixare sen är det klart! Nej, man ska ta lite då och då! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards