bobos

Direktlänk till inlägg 21 april 2010

Jobb från 07.30 - 19.00!

Av Lena - 21 april 2010 22:34

Måste bara flika in,att de som tror att vi som jobbar i skolan bara glider runt har så fel!

Idag har jag och många andra jobbat från 07.30 till 19.00


Tack snälla Farmor och Farfar som hämtade barnen, tog Vilmer till gympan och lagade kvällsmat! Lovley! Supertack!


Jag hann bara busa lite med barnen....

  

Ny duschad Emmalisa! Ser så kul ut att inte alla tänder växt upp än! : )


Vilmer älskar sitt nya spel Pettson och Findus, efter duschen så fick han sitta 5 minuter till! : )

  

Snacka om att vara inne i datans värld!


Medans Vilmer spelade så borstade Emmalisa tänderna! Tänk att man kan ha så mycket för sig samtidigt som man borstar tänderna! : )

   

Kolla in stilen... foten upp och ska försöka kolla i speglen, men hon är ser bara sitt hårfäste! : ) 

 

Borsta.... 

 

..och på med mera vatten! : )


Sen blev det Vilmers tur...

   

Stora killen!



Dagens Vilmer-mening:

Farmor berättade att när de åt kvällsmat så skulle Vilmer äta 12 gafflar till och när han hade ätit 10 stycken sa han:

V. Nu har jag bara två kvar!


Så duktig! : )   


Ska nu rätta de sista nationella proven på den andra delen! Det bästa är att imorgon är det dags att köra den tredje del! Tur! Så man har och rätta resten av veckan också! : ) He he..


__________________________________________________
__________________


Kommentar:


Vera sitter också så och byter och byter napp. Hon är napptokig och jag försöker begränsa användandet.... inte lätt!!
Tack för mattipset! Låter supergott.
Vi måååååste träffas med barnen någon dag.... Hur många gånger har vi inte sagt det??? :)
Vi är lediga på fredag!!


Kramis




SVAR:

Hej Sandra!

Jag känner precis likadant med Emmalisa och napparna! Jag är så slapp att efter dagis och när jag lagar mat så får hon ha napp ibland om hon frågar efter den! DUMT! Men ja...

Ja, vi måste träffas!!!! Nu på fredag kan vi inte, men vi kan nästa fredag! Är ni lediga då för lite lek?

Kram kram



__________________________________________________
_______________


Kommetar:



Hej!


Ja jag är en flitig läsare av din blogg. Allt är ok här. Kommer ihåg när vi var i den tygaffären. Hon hade många fina tyger. Ska nog ta mig dit igen. Ha det gott!
Kram


Weronica




SVAR:

Det var ju två år sedan vi var där i juni! Känns ju helt tokigt att tiden bara springer iväg! Hon har jättefina tyger och hon syr även dem till dig om du önskar det!

Kram kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards