bobos

Direktlänk till inlägg 31 juli 2009

Ändrade planer och hejdå till 22cm!

Av Lena - 31 juli 2009 22:10

idag hade vi fullt schema som blev tomt! Lindas lilla Nova blev dålig av vaccinationen och fick feber. Min kusin och hennes barn var jätteförkylda och hade ont i halsen...

Så ja... då ändrade vi planerna och jag kom på att jag skulle klippa mig!

Fredde och Vilmer åkte och slängde glas och sen till Åsum en sväng, där Vilmer stannade och lekte på eftermiddagen!

Vi andra tre gick på stan, mest rea (som jag tycker är sådär kul....) men lite höstnytt hade kommit in! Vi sprang på Annie och en jätteglad Linnéa i en av affärerna!

Vi hittade lite bra saker, 3 stora fotoramar, en kofta, 3 skjortor, en kofta till Vilmer och 3 par söta bameskallingar till Vilmer!


När jag klippte mig ville jag bara ha kort....jag brukar annars ha en tanke, en frisyr jag sett eller så, men idag bara så sa jag kortare, lite uppklippt och så blev det 22cm kortare! Det är så långt mitt hår har växt sen 5 augusti förra året! Så... det växer fort ut! : ) Det är ju inte kort ens, bara lite uppklippt! : )


Sen åkte vi ut till Åsum för att hämta Vilmer och då blev vi bjudna på jättegod grillad kvällsmat med Arne som kom från Uppsala! : )


Just nu 22.15 sitter Fredde och Henke ute på altanen och dit ska jag gå ut nu och ta ett glas rödvin!

 
 
Ingen bild

Annie och Linnéa

31 juli 2009 23:03

Man här skyldig att visa bild när man klippt sig, iaf om man klippt 22cm! :)

 
Emmalisa

Emmalisa

1 augusti 2009 18:36

Hej Lena! Det är Emmalisa här. Vad kul att jag hittade din blogg. Åh, vilken fin liten Emmalisa du har. Mycket vackert namn, hihi:)
Hoppas allt är bra med dig. Kramkram

http://www.emmalisanorrhamn.blogg.se

 
Ingen bild

Maria

1 augusti 2009 19:38

Så underbart söta barn du har Lena! Du verkar lycklig! Ni har ju också fått en fin relaxhörna ser jag! Visst kan man inte annat än älska IKEA! Själv njuter jag av min första semestervecka! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards