bobos

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Torsdag redan!!!!

Av Lena - 29 oktober 2009 21:01

Måste börja med att visa er så sött Emmalisa somnade igår:'

  

Så gosigt att hon la hennes lilla arm under!


Idag har vi haft fullt program! : ) Började med att åka och handla och ta en lång härlig frukost!

Barnen hade sedan superkul med IKEAmuggar i kanske en timme!


  

Det är viktigt att alla har lika många! : )


Emmalisa vill bara samla dem och stapla dem.


Vilmer ville visa lite andra konster i köket! : )


    

Emmalisa var mycket koncentrerad!


Sen kom Lina och Elton på besök! Så kul! Vi bara skrattar hela tiden! Låter tokigt, men så är det!


Vi lekte inne en bra stund, och sen fikad vi lite och efter det gick vi och Vilmer cyklade bort till lekplatsen.

När vi  kom in så blev det glass!


Alla tre tyckte mycket om glassen! Det var Eltons första gång han åt en hel själv! Tur att han kom hem till oss! : )



   

Dessa två sötisar när nästa exakt lika gamla! : )


Lina och jag försökte arrangera dessa två ett åringar så vi kunde få roliga kort, det gick ju såklart inte!

Men detta är det bästa av alla försöken:


  


Som ett litet par!


När Lina och Elton åkte hem så körde vi ut till Lisa, Tobbe, Ella och Alfons för att äta kvällsmat! : ) Barnen har så kul tillsammans och det är så skönt och avslappnat när vi träffas! : )

Fredde var och spelade i Storbandet, så han missade en god kvällsmat! : )


   


Lisa hade gjort en god kyckling wok och jag fixade god glass till efterrätt! : )



  


Supersöta Ella!


Innan vi åkte till Ella så tog jag denna bilden på Emmalisa, känns som att såhär skulle hon kunna se ut när hon går i skolan och läser sina läxor! : ) ha ha ... vet att det är MÅNGA år tills dess!


  

Emmalisa verkligen älskar att klättar upp och sätta sig på stolen!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards