bobos

Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Lena - 29 augusti 2009 19:42

Jag åkte och köpte frallor innan  jag åkte till Åsum för att hämta barnen!

Vi åt frukost och sen åt barnen glass! : ) 


Vi åkte hem och Emmalias sov och Vilmer och jag slog in paket till Tilde!

Tilde hade sitt tvåårskalas idag!  

God mat och mycket bus! Farmor, jag och de stora barnen (Vilmer och Tilde) gick ut och lekte lite med barnen!

Emmalisa var inte på sitt allra bästa humör utan lite gnällig! Hon är nästan alltid glad så därför blir man lite förundrad när hon är gnällig! Kan det vara tänderna eller??


När vi kom hem så lekte barnen i flera timmar! Emmalisa kom på att man kan går runt, vardagsrum, kök och hall! Så det gjorde hon en sådär 50 gånger! Det allra sötaste är att hon vet att hon inte klarar dörrtrösklen utan går i sidled till karmen och håller sig i den medans hon går över och sen släpper hon igen! : )


Dagens Vilmer-mening:Vilmer fick glass på kalaset, och han skulle ta strössel. Arne skulle hjälpa honom och sa att han skulle ta lite. Vilmer vände upp och ner på strösslet och det kom MYCKET!

Arne: Du skulle ju bara ta lite.

V. Ja, jag skulle ju bara ta lite, men det blev jättemycket!


Just nu sitter jag och är så sugen på att gå ut och dansa! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards