bobos

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Var det snö eller vad var det?

Av Lena - 20 april 2010 21:34

Min underbara dag idag TISDAG!


Vi ska ju gör om i klasserna till hösten så det är väl det som är det stora som vi gör just nu! : )


När jag hämtat barnen på dagis åkte vi som vanligt till Maxi och handlade!


he he...det blev inte flygande jacob idag utan kyckling med broccoli i feta och soltorkade tomatersås med råstekta potatis i ugnen! En fetaostsallad till! Helt ok!

  

En liten hjälpreda hade jag när potatisen skalades och skivades!

  

Ingen bra bild, men rolig! Det ser ut som Emmalisa håller andan och Vilmer simmar på stolarna!


I väntan på maten fick Emmalisa sin burk med nappar....

  

Lycka! Att sitta som i en gammal skolbänk och bara byta och byta och byta....


Farmor och Farfar kom och hade med sig fina saker till barnen! Supertack! Behöver inte säg hur mycket de gillade dem, ni såg ju sjävla att Vilmer var som i trans när han spelade Pettson och Findus och Emmalisa satt och plockade med sin pussel/stapel sak! : )


__________________________________________________
_____________________


Kommentar:


Hej!


Hissgardinerna är väldigt fina. Var har du köpt dem?


Weronica







SVAR:

Hej Weronica! : )

Det var länge sen! Kul att du tittar in här! : )

Gardinerna är köpta på Antitas tyger! Vi var ju där skolavslutningen då du jobbade här i Kristianstad! : )

Vi har även vita hissgardiner där ifrån som vi ska sätta upp i vardagsrummet! : )

Ha det jättebra! Har du vägarna förbi här så ring! : )
Kram

 
 
Ingen bild

Sandra

21 april 2010 08:38

Vera sitter också så och byter och byter napp. Hon är napptokig och jag försöker begränsa användandet.... inte lätt!!
Tack för mattipset! Låter supergott.
Vi måååååste träffas med barnen någon dag.... Hur många gånger har vi inte sagt det??? :)
Vi är lediga på fredag!!

Kramis

 
Ingen bild

Weronica

21 april 2010 09:35

Hej!

Ja jag är en flitig läsare av din blogg. Allt är ok här. Kommer ihåg när vi var i den tygaffären. Hon hade många fina tyger. Ska nog ta mig dit igen. Ha det gott!
Kram

Weronica

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards