bobos

Alla inlägg den 2 januari 2010

Av Lena - 2 januari 2010 20:27

Idag har jag träffat lille Erik! Ja, för mig var det lille lille Erik! Så klyschigt att säga men jag fattar inte att mina barn har varit så små! Gud! Men de har de!

Jättesöt! Jättekul att få träffa Lööw och bara prata! Ja, jag har hade inga av mina busisar med! : )


  

En glad kille! :  )

  

Stolt mamma! : )


  

Mys!


När jag kom hem var det bus och lek och spel! : ) Så mysigt att bara vara hemma allihopa! : )


  

Sådan mor sådan dotter! : )


Vilmer vill inte alls bli fotad, så därför fick vi ta miss pose istället!


  

Idag tog Emmalisa på ett halsband som Vilmer gjort på dagis, och hon tog inte av det på hela dagen!  )


  

Emmalisa!


På kvällen så åt vi gott och mös framför barsan! : )


Dagens Vilmer-mening:

Jag och Fredde pratade om för någon dag sedan vad vi trodde Vilmer skulle jobba med som stor. Idag fick vi veta.

V. När jag blir stor jag jag bli doktor.


Emmalisa har nu börjat att härma en massa ord. Dagens ord har varit bil och tomte. : ) Hon är duktig på att härma! : )


Så bra, då kan Vilmer hjälpa oss när vi blir sjuka! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards