bobos

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Lena - 13 januari 2010 20:41

Imorse gick jag upp alldelse själv! De andra sov som små grisar! Det är lite tungt att gå upp själv, men när man väl är uppe (nere kanske man kan säga!  ) så är det underbart att äta i lugn och ro och göra sig klar utan små avbrott! : )


En fullsmockad dag med jobb! Det trista med snö ( jag gillar när det är vitt och fint) det är all snöbollskastning det blir på vår skola! Aha... ja!

Ja vi hade extramöte efter PK idag och jag lämnade skolan kvart i sex! Tur att det inte är så alltid! : )


Så hämta Pizza och sen hem till barnen och Farmor och Farfar som var snälla och hämtade barnen på dagis! : )


Det blev inget bad idag för barnen, utan dusch! aa... det behövdes! : )


    

Vilmer läser Pruttboken för Emmalisa!


De somnade fort och det är så skönt när man somnar båda själv! : )


Dagens Vilmer-mening:

När det var svart i rummet och båda barnen började somna in vände sig Vilmer till mig och sa:

V. Godnatt kompis!


Love him!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards