bobos

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Lena - 14 januari 2010 20:23

Helt tokigt idag är det redan torsdag! Men det kan jag säga att det känns på morgonen när man ska gå upp! Så trött! : )


Dagen flög förbi på jobbet det är verkligen full rulle just nu! : )


Idag hämtade jag min nya kamera! Yeah! Så kul! : )


När vi kom hem från dagis kom Mormor och Morfar en stund!

  

Vilmer visar Morfar alla roliga figurer i Rut och Knut!


Även om jag var trött så hann vi med bus och mera bus innan det var kvällsmat och sovdags!


Idag så fick barnen läsa en bok var! : ) Sedan byta och sedan tillbaka igen! : )


  

Fullt upp! Det är ganska gulligt att de somnar i samma säng. Men inte så bra för framtiden kanske när de är större...men vi tar en dag i taget! : )


Dagens Vilmer-mening:

När Vilmer visade Morfar dataspelen så ville han på sig mina hörlurar som han fick låna härom kvällen och då bad han såhär:

V. Mamma kan jag få ha på mig lurorna?


: )


_____________________________________________________________________


Kommentar:

Så söta de är! Visst är det mysigt när de läser för varandra. Arvid brukar läsa för Vera och Vera läser för dockan. Sött!


Ha det så bra, kram Sandra

av Sandra 13 januari 2010
SVAR:
Hej Sandra!
Ja, de söta är ju att Vilmers läsning med inlevelse! : )
Så sött att Vera läser för dockan! Emmalisa gör inte det än, men det kommer kanske? När är det Vera blir 2?
Ha det bra själv Sandra! Ska vi planera in en lekdate till sommaren kanske! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards