bobos

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Lena - 20 januari 2010 20:49

Ja, hy vad kallt det var idag!

I skrivade stund står Emmalisa här och vill skriva en hälsning:


dm


Dotter till en mattelärare som ni ser! : )


Emmmalisa och Vilmer blir ju lämnade sent idag på dagis, men Fredde ringde på förmiddagen och sa att han Emmalisa inte kunde gå för hon sov och sov och sov! Så det är därför hon nu är uppe och vaken! : ) Dock är hon lite trött så jag tror hon är rejält förkyld! Hoppas det och inte något annat!


Fredde var hemma med barnen halva dagen och sedan kom Farmor och passade barnen! Tack!


Vilmer är så uttråkad av att vara hemma. Han är ju inte sjuk, men får stanna hemma för Emmalisa är hemma! Igår när jag och han körde till mitt jobb så var det som att släppa lös en hund när han kom ut ur dörren! Han skuttade runt i cirklar och tjoade och hoppade! Fick så dåligt samvete då, men ja, inte mycket att göra!  Han fick springa av sig i vallarna på mitt jobb! : )


När Vilmer spelar data är Emmalisa så nyfiken....

  


Och när Vilmer sovar (han är så trött på kvällarna och han är superdukig med att somna väldigt fort!) så tar systeryster chansen....

 

Hon ser hur vi scrollar med musen på touch-plattan.... 

  

....annars har hon full koll på att man styr pilen med musen!


Idag vill jag ge er ett tips om man har torr hud! (vilket jag har!) Det finns ju massor av krämer och annat men detta var faktiskt riktigt bra!

Det är en scrub med salt och olivolja!

  


Jag tyckte den var superbra i allafall!


Ha ha idag blir det inget Dagens Vilmer-mening utan Dagens Vilmer-move!

Ha ha.. jag såg inte detta själv, men skrattade högt när jag hörde det!

Vilmer och Farfar var ute och skottade snö på vår framsida och Vilmer såg ju hur Farfar gjorde, han skyfflade på snö och så kastade han iväg det.

Vilmer ville göra likadant och "råkar" slänga hela skyffen ut på trottaren så att en cyklist fick tvärnita!

Ha ha ha..ja cyklisten hade bara skrattat och det var nog inte meingen av Vilmer, men kul blev det! : )


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards