bobos

Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Lena - 24 januari 2010 20:59

Tjhoo!! Nej,...riktigt så var det inte när man slog upp ögonen idag, men det var inte så farligt heller!

Vi var såklart trötta med inte så bakis alls, gick ju hem ganska tidigt (för oss vanlig tid, men för Helsinborgarna som är ute till 5!)


Vid halv 10 gick vi ner och åt den underbart goda frukosten! Ägg, korv, frukt, pannkakor och allt annat gott!


Vi gick sedan och vilade en liten stund innan vi skulle ta tåget hem....

Väl på tåget var det försenat och en stackars tjej (lokförare) fick hoppa in utan att hon hade aning om det! Så... det gick undan när väl tåget körde!


Vi hämtade barnen i Åsum! Tack igen för att de fick vara hos er!


Hemma så fixade vi lite, åt kvällsmat och sen duschade barnen!

Så underbart med ny duschade barn i handduk! : )


När jag la Vilmer så sa pratade vi mycket om teatern och sen sa vi god natt så blev det tyst en stund, sen kom Dagens Vilmer-mening:


V. Det är den bästaste teatern jag har varit på!


Ah... som ni läste är det hans första riktigt stora teater han går på, men så kärt ändå!

Av Lena - 24 januari 2010 20:26

Idag är det den stora dagen D för Vilmer! För idag ska ha han får följa med Farmor och Farfar på teater! Pippi spelas i Hässleholm! Ja, det är väl kanske mer Farmor och Farfar som följer med Vilmer! : ) Men som Vilmer längtat och frågat och nu äntligen är det idag!


Vilmer har ju varit på olika teatrar här i Kristianstad, men inte på en stor uppsättning på 2 ½ timmme! Så spännande!


  


Vilmer är nu redo att åka på teater!


Idag är det tjejmiddag i Helsingborg så jag åkte med Farfar, Farmor och Vilmer till Camilla i Hässleholm! : )


HA HA gjorde värsta vrupan och trillade! Ha ha... ni kan inte fatta hur fort jag låg ner på marken! JO, Farfar och Farmor som satt i bilen och såg det hela!  : )


Vilmer älskade verkligen Pippi teatern! Så kul att han själv kunde visa att han tyckte det var toppenkul! : )

Han dansade och sjöng med! : ) Efteråt fick han autograf och en kram av Pippi!

Tack snälla Farmor och Farfar för att ni tog Vilmer på Pippi! : )


Fredde skulle på grabbkväll idag så båda barnen sov i Åsum! Än en gång, ni är guld värd och TUSEN TACK FÖR ATT HAR BARNEN!


Själv tog jag och Camilla tåget till Helsingborg för att träffa vårt tjejgäng! Therese som hade middagen har flyttat hem till Sverige efter 10 år i Spanien! Så kul för oss att hon kommer hem!

Jag och Camilla tog en runda på stan och shoppade lite och fikade lite...


  


Tyvärr så var det sjukdom och annat som kom ivägen för en del så vi blev bara 4 tjejer! Men vi hade så mysigt!

Det slutade så att jag och Camilla sov på Grand Hotell! : )


Jag!


Camilla!

 


Vickan!

  


Therese!

     


Så kul att sätt sig till bords när Thersese hade gjort "Goody Bags" till oss!


  

Allt bra som behövs för oss tjejer! : )


Therses hade gjort fantastiskt god mat, hemmagjord lasage till huvurätt och en god efterrätt!

 

Har ingen aning om hur det stavas, men det uttalas: La Créma Catalona. Supergott!


En superkväll med mycket skratt, vin och drinkar!

Vi gick ut på Le Cardinal i Helsingborg och dansade senare på kvällen!


Såklart åt jag och Camilla innan vi la oss på kuddarna! Camilla ville ha McDonald´s medans jag ville ha pommes och sallad! (Sandra, kommer du ihåg i malmö...alltid samma! : )


Båda två barns mammor som vi är somnade vi fortare än fortast! : )
Tack tjejer för en jättekul kväll!

Av Lena - 24 januari 2010 20:16

Under vår härliga sovmorgon idag så bara lekte vi och busade! Inget städ eller något annat vettigt om jag tänkt att jag skulle göra blev gjort, men ibland blir det så! : )


Jag packade danskläder med till jobbet för det var Kaozdans direkt efter jobbet idag!


Emmalisa har varit hur pigg som helst igår kväll och på förmiddagen så några få timmar på dagis hoppas jag hon ska klara! Fredde slutade tidigare så hon bara behöver äta och sova på dagis idag! : )


    


Fullfart som sagt! : )


När jag jobbat min lilla dag så fick jag byta om till danskläder och sticka på "nästa jobb"!


Ibland så dansar vi för Kraftkällen som är ett eventföretag som annordnar fester av alla de slag!  Idag var vi på Yllan och dansade!


Caroline, Jönsson och jag var det som förgyllde kvällen på Yllan! : )

 

Vi är ju där några timmar så vi får ju äta den goda maten. Idag var det förrätts buffé  och det nedaför är lite av efterrätts buffén.

 

Japp...det var verkligen gott! : )


Dansen gick jättebra och vi hade jättekul! : ) 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards