bobos

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Lena - 11 januari 2010 20:33

   


Här är Emmalisa bara 3 månader gammal på denna bilden!


Idag så har jag inte tagit några bilder, har inte hunnit!  : (


Det har varit jobb och ja, jobbet är ju alltid kaos på måndagar och idag var ju första dagen efter jullovet! Men som vanligt löser sig det mesta! : )


Barnen var på dagis, det var ju tre veckor sen sist! : )


Dagens Vilmer-mening: På kvällen var jag och fixade naglarna så jag åt när jag kom hem. Då hade ju de andra ätit redan. Men när jag åt ville barnen äta igen. Först tyckte jag liksom nej, ni har ätit och då sa Vilmer:


V. Är det kört för mig mamma?


ha ha... då kunde jag inte hålla mig! Båda barnen satt och åt fulla portioner igen med kvällsmat! : )


Emmalisa verkligen älskar sina vinterstövlar. Har hon inget att göra ( hehe som om det händer!) så springer hon och tar på dem! När vi kollade på tv så var det barn som var ute i skogen och plockad svamp. När hon fick syn på att barnen hade stövlar på sig så rusade hon ner från soffan och sprang ut i hallen och tog på sina stövlar! Så målmedveten! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards