bobos

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Lena - 8 januari 2010 22:08

Har jobbat idag också! Hela dagen, fast jag egentligen är ledig på förmiddagen, så det ska jag ta igen vid ett bra tillfälle! : )


Medans jag var på jobbet så var Fredde och barnen ute och lekte i snön!

      


Jag kom hem med fika när jag jobbat klart! : )


Sen blev det bus för hela slanten!

  

Så glada!



Jag och Vilmer stack till stan sedan och fixade en massa saker och sist köpte vi mat med oss hem! Ko-San! Mmmm sushi och nuddlar!


   

Barnen tycker det är kul att försöka äta med pinnar! Jag och Fredde tycker inte det är kul att städa när de har ätit med pinnar!


Emmalisa klättar själv upp i Stokkestolen, vänder sig och sätter sig som man ska! Blir lika förvånad och tänker varje gång att ah...lägg ner stolen!

   

Kolla! Nu sitter jag här igen!


   

Emmalisa sjunger Kalle Anka satt på en planka och ropade såhär:

Pappa, pappa se så stor jag är samtidigt som hon kliar sig i munnen!


Dagens Vilmer-mening:

Fredde la Vilmer och precis innan han somnade sa han:

V. God natt Pappa, vi ses imorgon!


Så sött!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards