bobos

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Lena - 17 januari 2010 23:01

Ja, läget idag är lite bättre med Emmmalisa och Fredde!

Vilmer är däremot helt frisk! Han måste ha fått i sig något konstigt i magen i fredagskväll.

Han var väldigt pigg och alert när han vaknade idag.


Dagens Vilmer-mening:

När han vaknade ville jag sova lite till så bad honom gå in på rummet och leka eller läsa en liten stund innan vi skulle gå ner. Lampan i hallen var slut så jag hade satt Vilmers fönsterlampa på golvet så han skulle hitta in till oss på natten. Så det var ganska mörkt i hans och Emmalisas sovrum. Då hör jag Vilmer gå bort till sitt rum och sen säger han men ett vuxet tonfall:

V. Nej, men det här var väl inte trevligt.


Ha ha jag skrattade högt i sängen.


En seg söndag, jag åkte och handlade och gjorde söndagmiddag och sen tränade jag på kvällen.


När jag kom hem satt två sötnosar och åt flingor på köksbänken.


    

Mys!


Vilmer är så trött vid sju så då fick han gå och lägga sig. Lisan sov sent så hon fick vara uppe. Vi sjöng lite...

Baka baka kaka....    


Testade min nya kamera!

   

Måste säga att Emmalisa inte är sig lik här men och det är tagit lite för nära ansiketet har blivit överexponerat! Får träna mer! : )


De sötaste orden Emmalisa säger nu är Babis (bebis) och Isa (Lisa) till sig själv!

Ha ha hon säger Babis när hon ser sig själv på ett kort! : )  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards