bobos

Alla inlägg den 4 december 2008

Av Lena - 4 december 2008 22:38

Idag har vi ju lill-sovmorgonen på dagis. Idag när vi kom kklockan tio i tid faktiskt : ) så väntade alla barnen på Vilmer för de skulle ha julsamling!(Tur vi var i tid!)


När vi (Emmalisa och jag) kom hem så kom Daniela och Rosita hit en stund. Vi gick en liten sväng först (handla fika, mums!) och sen hem här och hade det mysigt med våra flickor. Känns roligt att vi träffats i tre år med Adde och Vilmer och nu är det lillsyrrorna!


Emmalisa sov så gott i sin säng här nere när Daniela och Rosita gått hem att jag hoppade över mammagruppen idag, slappade i soffan istället!


Fredde slutade tidigt så vi hämtade Vilmer på dagis alla tre. Idag hade Vilmer ritat dagens tavla! Jättefin!


Sen var vi och handlade och då träffade jag en kompis som jag läste tillsammans med och han hade sin en vecka gamla dotter med sig! Så liten!


Farmor och Farfar kom sedan och åt lite Tacos med oss. Fredde spelar ikväll och jag ska på genrep till det hemliga dansjobbet!

Det var superfint med röda mattor och kristallkronor i taket, vilken fest det kommer att bli!


När jag kom hem hade Vilmer fått göra en pepparkakslyckta! Så fin!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards