bobos

Alla inlägg den 11 december 2008

Av Lena - 11 december 2008 19:56

Helt galet att Vilmer och jag vaknade till Emmalisas gurglande 09.02 imorse. Får kanske ta och börja ställa klockan om torsdagarna i allafall! : )


När Vilmer var lämnad på dagis gick jag och Therese en lång promenad, lite i affärer och sen blev det som "vanligt" lunch på Bunna! Jättegott! Söta Isabella hade en härligt mössfrissa när hon vaknade!


Vi gick hem till Thersese och Isabella en stund och sen gick vi en liten  sväng till.


Tre hämtade jag Vilmis och han har ju alltid så himla mycket att pyssla med precis när vi ska gå hem. Emmalisa sov i peronalrummet medans Vilmer pusslade Nicke Nyfiken. Men tillslut gick vi hem och svirade om Vilmer till julfesten hos "gamlafarmor" Solveig. Så stilig!


Emmalisa sov så jag började pilla och fixa med julkorten...


Ja, idag blir lillasyster fyra månader, helt tokigt! Det går nästan för fort tycker jag! Men jag delar med mig av ett tjockiskort när jag var på Emmas (en kär danskompis som just nu bor i Göteborg) och Johans bröllopsfest uppe i festvåningen på hotell Sirius. Kortet är taget 40 timmar innan lilla snäckan kom ut til oss! Vi älskar dig så Emmalisa!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards