bobos

Alla inlägg den 2 december 2008

Av Lena - 2 december 2008 22:30

Idag har det varit en skön soft dag.

Vilmer och jag gick upp vid 9 och läste tidningen.

Jag var uppe  först en runda vid halv åtta och väckte Emmalisa. Hon brukar ju äta vid elva på kvällen och sen kanske 6 på morgonen. Men igår så åt hon kl. 9 när jag kom hem från dansen och sen sov hon tills jag väckte henne! Var tvungen, vill ju inte ha mjölkstockning!

Det bästa av allt var att krypa ner under täcket igen! : )


På förmiddagen städad vi lite och tvättade. Efter lunchen så bakade vi. Var så sugen på att baka lussekatter men regnet gjorde att jag inte orkade klä på barnen och ge mig ut i regnet så det blev min och Vilmers favoritkaka Kärleksmums.

Vilmer älskar att klippa, idag klippte han ut fina sker i tidningar och reklamblad.

Faktiskt kunde Vilmer sen slappa i soffan med mig efter att vi spelat spel och pusslat. Härligt!

Mormor och Morfar kom vid fyra, dansträning ikväll!

Men först var Caroline och jag i Bromölla hos en känd man från Wisex (vet inte ens om det stavas så?) och klippte ihop musiken till fredag! Han var jätteduktig på att klippa ihop och fada och fixa! Tack!


En kort dansträning, jag har antagligrn sträckt en muskel i ryggen (så passande nu till fredag!) är inte säker men hoppas vad det nu än är att det snart går över!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards