bobos

Alla inlägg den 21 december 2008

Av Lena - 21 december 2008 20:09

Ja, igår eller i natt så kräkte jag ett par gånger! Usch, ja det var inte skoj alls och jag kände att jag nog inte kunde åka till Väla idag som vi bestämt! Men när klockan ringde vid halv 8 drog jag mig lite och en gick jag upp och var hungrig! Jag kan ju inte säga att jag var som jag brukar, magen kändes lite tom och så men Väla blev det ändå!


Vi körde till Tyringe och lämnade Vilmer där hos Mormor och Morfar. Vilmer har ju så mycket roligare där än i vagen på Väla!

Både jag och Fredrik hittade bra kläder! Det är ju alltid kul! : ) Emmalisa var så duktigt, hon har bara legat i vagen och lekt med sina saker eller sovit! Hon är precis som Vilmer var i den åldern (jämförandet igen ja!).


Lite julklappar fixade vi både på Väla och Vilmer fick sin på Babyland... ni som har treåringar kan ju lista ut vad vi köpte he he. Men han ska få lite kläder och några leksaker också, så det inte är praktiska saker! (jag lovar att avslöja efter jul vad det var vi köpte om ni inte kan lista ut det!)


Sen var vi en lite sväng på Famlija och gissa vem som uppträdde där? Jo, Matrin Stenmark! Så snygg (tycker jag!!) och det tycker jag för Martin liknar Fredde lite tycker jag på någotvis... jaja Martin sjöng och det var lite synd om honom för det var taskigt ljud så det skorrade lite.

När vi körde hemåt Tyringe så hade det hänt en olycka och vi fick köra värsta omvägen i regn och mörker, tur att vi följde efter någon annan bil för varken jag eller Fredrik hittade i skogarna!

Tillslut kom vi hem till Mormor och Morfar, vi åt kvällmat där. Fick ett klockrent kort på Morfar och Emmalisa där vi tydligt kan se att de har samma frisyr!

En mycket mycket trött Vilmer hade haft jätteskoj, lika så Mormor och Morfar, många glada skratt ihop! Vilmer hade varit ute och gått flera kilometer i skogen så jag förstår att han är trött! Vi kom inte långt i bilen förrän hans huvud hängde ner!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards