bobos

Alla inlägg den 8 december 2008

Av Lena - 8 december 2008 09:56

Idag när Vilmer var på dagis körde vi (Fredde är ledig idag) runt och kollade lite julklappar och saker till huset! Lilla Flisan satt fint i bilstolen och hängde med!


Efter dagis var det gympa som vanligt för Vilmer och det var sista gången innan uppvisningen idag!


På kvällen tog Linda och jag ut Lisa på en minimöhippa! Lisa ville ju inte ha någon men fick en jättemysig middag på Bar-b-ko av oss!

Inga barn var det tänkt, men Efter två timmar ringde Fredde (det gör han aldrig om det inte är något allvarligt) att Emmalisa kunde inte alls komma till ro varken med mat eller annat. Som tur är då så bor vi ju så nära stan... hi hi så det tog ju bara två minuter så var jag hemma. Lilla skruttan hade ju jagat upp sig själv och Fredde sa att hon hade rapat en massa så något hade satt sig i kläm i magen. Men lite amning och sen fick hon följa med i finkläder till Bar-b-ko. Vi åt jättegott och Lisa drack vin och drink, Linda är ju gravid och jag ammar så Cola för oss : ) Men toppen på hela middagen var Mississippi Mud Cake till efterrätt! Hoppas du Lisa är nöjd!!! : )


När jag kom hem satt en söt lite pojke upp hos pappa vid tv!! Fredde hade glömt stänga grinden när han lagt honom så när Vilmer skulle gå in och lägga sig i vår säng så traskade han ner istället... vad kan jag säga...

När mamman inte är hemma he he he... nej jag bara skojar!!! Fredde är helt underbar med barnen!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards