bobos

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Lena - 3 november 2009 23:17

Så skönt att inte Emmalisa vaknade i natt! : ) Man var lite utvilad idag! : )

Det är ju  min korta dag idag på jobbet och precis när jag skulle gå hem så blev vi vaccinerade!
Ja, jag var ju tveksam och hit och dit men när det nu var så smidigt och så vill jag ju skydda Emmalisa så gott jag kan så tog jag den. Är ju inte så glad för sprutor och inte när halva lärarkåren tittade på, he he..men jag klarade det fint! : )

Har så här en 10 timmar efteråt lite ont i armen, alltså öm! Mår för övrigt bra!

Hade dock elever som inte mådde så bra, men tror mer det var att de spände sig inför sprutan och inte vaccinet i sig!


När jag hämtade min små troll åt vi mellis när vi kom hem!

  


Söte Vilmer fick varm chokladmjölk till mellis! : ) Det var ju lite ruggit ute!


  


Emmalisa gillar mjölk bättre! Vilket är bättre! : )


Vi busade och lekte!

Innan det var kvällsmat så badade Emmalisa ( Vilmer är så stor att han hellre ville duscha och inte idag utan imorgon!)


När Emmalisa hade badat såg hon ut som en maffioso! : )

  


Men en söt sådan! : )


Jag körde hem Urban Jungle tvillingvagnen till Rebecca som väntar nummer 2 när som helst! : )


  

Rebecca så fin med magen! Här står hon med Jenny! : )


Det roliga tyckte jag var Rebeccas katt som direkt hittad sin plats i vagnen...


  


d v s. under vagnen! : )


Sen körde jag inom Taste där jag hittade Therese och Karolina!

  


Kul att jag hann dit en stund och träffa dem! Det är ju inte alls så ofta som när vi alla gick hemma och bara lekte med barnen! : )



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards