bobos

Alla inlägg den 12 november 2009

Av Lena - 12 november 2009 21:55

Idag var det Vilmers tur att få bli uppvaktad på sängen! (det är tur att ingen annan hör min och Freddes härliga morgonkörsång!) Han blev så glad för sina presenter!

Han fick en eltandborste av Emmalisa och den blev han så himla glad för!

  


Så glad! : )


Han drack välling och klädde på sig och sen ville han borsta tänderna igen!


  

Han vet ju att Mormor och Morfar har en eltandborstar, och nu vill han ha med sin när han ska träffa Mormor och Morfar nästa gång!


Emmalisa ville ju också stå på pallen:


  

Smörkniven var lika kul som tandborsten! : )


Vilmer hade med sig glass och ballonger till dagis. (vilket var uppskattat, jag mötte några av hans kompisar när jag hämtade Emmalisa och de var så glada för ballongerna och att de ätit glass! )

Han var där bara till lunch och sen hämtade Farfar honom så de hade hela eftermiddagen tillsammans! : ) Så kul och mysigt för Vilmer! Tack för den fina bilbanan han själv fick titta ut! : )


När jag slutade så hämtade jag Emmalisa och Farmor och så fixade vi lite grejer och sen åkte vi till Åsum.

Idag när de inte var så många människor blev Arne, Emmalisas favorit.

  

Arne är ju Morfar till Saga som är ju precis ett år yngre än Emmalisa så det är bra att tränar sina Morfarskills! : )


Vilmer valde maten och det blev pizza!


  

Pizza är så gott när man äter det, men jag mår alltid lite illa efter åt... kanske för att jag äter förmycket??


Farmor gjorde en Mussetårta på beställning av Vilmer. Tyvärr blev kortet på tårtan för mörkt så man ser inte öronen.

Men vi sjöng för Vilmer och han fick blåsa ut ljusen:


  

Nu är Vilmer verkligen firad! : )


Tack snälla Farmor och Farfar för idag! : )


Glömde skriva vad Emmalisa gjorde igår. Hon pratade med Mormor....eller ja skrattade mest men hon gjorde ett mycket bra försök att säga Mormor. Hon sa Mooooom. : )


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards