bobos

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Lena - 6 november 2009 21:45

En fredagmorgon som bar susade iväg! Ja, vi tog oss en välförtjänt sovmorgon!

  

Efter lite runt lullande i pyjamas (eller bara tröja och kalsonger) lekte barnen i sina bilstolar!


Efter frukosten duschade vi alla tre! Det gick jättebra!

Jag städade ovanvåningen medans Vilmer läste Pippi för Emmalisa


  

Toppen att de kan roa varandra! : )


Till dagis och jobbet en stund! Det är verkligen konstigt att börjar efter lunch på jobbet, känns som man aldrig hinner komma igång innan dagen är slut! Men vem ska klaga?? he he..inte jag! :)


På eftermiddagen började vi fixa till kalaset, vi körde ut barnen till Åsum (Farmor, Farfar! Tack för att ni ALLTID ställer upp!)

Jag och Fredde tog Systemet först och Maxi! Vi var efffektiva och tyckte att gick ganska fort! ( He  he..hoppas Farmor och Farfar kände likadant! : )


På kvällen/natten fixade jag iordning allt här nere. Jag och Vilmer ska ha kalas imorgon!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards