bobos

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Lena - 8 november 2009 21:47

Idag blev Fredde uppvaktade på sängen!

Dagens Vilmer-mening kom på morgonen:

När Fredde öppnat sina paket och vi vill ligga kvar och mysa lite (även om klockan gick mot tio) så säger Vilmer:

V. Pappa nu går vi ner, bråka inte utan kom nu!


ha ha ha.. som vi skrattade!





En lugn förmiddag och på eftermiddagen var vi bjudna till Åsum på Farsdags middag!

Så god middag! Farmor, Farfar, Arne, Henke, Jennie, Tilde och vi var där!


  

Farmor hade dukat till Vilmer och Tilde vid ett eget lite bord! : )


När Tilde inte satt på sin plats var Emmalisa snabb att sätta sig där!


  

Emmalisa äter tårta! Eller ja, vaniljsås! : )


Det bjöds även på glass!

  

Vilmer, Tilde och Henke.


Vid halv sex åkte jag dansade med C4 -tjejerna! Det är så kul att dansa! : )

De är så söta de tjejerna som jag har, de tycker danserna som jag gjort sa det lite försiktig när träningen var över!

Det gjorde mig glad! : )


Sen åkte jag ut till Åsum och hämtade hem min familj! : )

Medans jag hade varit borta så hade Emmalisa sagt ett nytt ord: FARMOR!


___________________________________________________________________________________________________

   Ha ha ha... kul att INGEN kommenterat det jag skrev på förra inlägget! Kom igen nu, skriv både du tycker det stämmer eller inte!!!!   : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards