bobos

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Lena - 30 november 2009 19:57

Så trött jag var när jag kom hem idag har jag var jag inten ens när jag började jobba i augusti! SÅ skönt att det snart är jullov! : )


Det har varit en stressig dag som måndag alltid är! Så skönt när man cyklade hem!

Insåg då att jag glömde skivan till åttornas matteprov! Ah... så får cykla tidigare imorgon och fixa till provet! Puh..så känns  mitt liv just nu att jag liksom missar de smarta dragen och får ta omvägen fram! Men så länge det går att lösa så funkar det ju!


När jag kom hem fick jag varma kramar av mina barn! Det värmer!

Vi lekte och busade, Fredde bytte däck på bilen!


Efter kvällsmaten busade och lekte vi tills det var dags att lägga sig! (önskar så att jag också kunde få mysa i sängen med en bra film på tv:n, men jag ska fixa barnens paketkalendrar.....sen så blir jag pigg och kommer vara upp lika länge som jag brukar : )


  Mys mys... 

Gott med välling!


Sen kom Fredde hem med MarängSwiss så gott!


Dagens Vilmer-mening:

J. Vad har du gjort på dagis idag?

V. (På sin breda skånska) En julagris!


Ha ha det lät så kul! Han berättade sedan hur det gjort en gris av en ballong i papeir maché och sedan målat julagrisen! : )

Ska bli spännande att se när den är klar! : ) 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards