bobos

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Lena - 7 november 2009 22:00

Idag hade vi ett öppet-huskalas för mig och Vilmer.

På förmiddagen bakade jag Fucciabröd med tomater, basilka, olivolja och flingsalt!

  

Det blev så gott! : )


   

Det bjöds på kallamarinerad fläskfilé med ljummen västerbottenostpotatiskaka, blandsallad, örtagårdssås och Fucccia bröd. 


Innan gästerna kom hittade vi båda barn i lekrummet....

  

uppe bordet! : )

Så gullig att Vilmer stod och berättade för Emmalisa att det inte var Farfar som räfsade löv på andra sidan gatan!

Ja, de första gästerna möttes av en hoppande Vilmer som ropade till mig och Fredde:

Nej... det var inte Farfar!

Ja, mycket folk var här! Runt 30 personer kom och gratulerade oss! Tack snälla för att ni kom och för de fina presenter som vi fått! Supertack! : )



Här öppnar Vilmer sina paket!


 

Här sjunger Jennie och Tildes mormor med Vilmer och Tilde.


 

Mormor och min Moster Gunnel skrattar härligt i köket! : )

Så kärt, Emmalisa tog Tildes hand och så gick de hand i hand ett varv i huset!


  

Tilde och Vilmer äter godis i soffan!


     Supergod tårta och ja, då var det konstaterat att snart är man 30! : )


  

Tilde älskar Vilmers gamla kläder, här provar hon lite kläder som jag lagt undan som är försmå till Vilmer!

Tycker bilden talar för sig själv om hon gillade dem eller inte! : ) Fredrik var förövrig Tildes favorit på kvällen när Vilmer och Emmalisa lagt sig! : )


Vill än en gång tack alla som uppvaktade oss! Vi är jätteglada att ni ville komma och fira med oss! : )


  

Jag fick jättemånga fina kort!  Min bror och min svägerska hittade detta kortet till mig:


Lena, grekiskt namn som betyder ger ljus, den strålande.


Lena : Är alltid redo med sin varma hjärlighet och är dessutom äventyrlig. Hon har talets gåva och är en pålitlig medarbetare, övervinner de problem hon stöter på. Hon har mångsidiga intressen och ett positivt inflytande på andra.


Tycker du att detta stämmer på mig? Kommetera det gärna! : )


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards