bobos

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Lena - 4 november 2009 21:57

Ja ha.. såklart var jag en av de 10% som skulle känna av sprutan! Igår kände jag ingenting, bara lite öm i armen! Imorse när klockan ringde trodde jag att mitt huvud hade förvandlats till en medicinboll. Helt yr och frös! Så hela dagen har jag gått med "gåshud" och varit lite luddig i huvudet! Fick under lunchen halvligga på mitt skrivbord och powernappa!

Jag och Farmor hämtade Vilmer och Emmalisa på dagis, lilla Tilde följde med hem till oss.

Vilmer och jag åkte till gympan och det var ju länge sedan vi var där. Först sjuk och sedan var det höstlov. Men idag var det dax och det gick jättebra!

En snabbtur på Maxi och sedan var det Tacos till kvällsmat! Tack snälla Farmor och Farfar för att ni hämtar och skjutsar barnen! : )


  


Vilmer gömmer sig bakom colan! : )


När alla hade ätit upp så klättarade Emmalisa upp på Vilmers stol och satte sig och börjde äta av hans mat!


  

Vårt lilla matvrak! : )



Dagens Vilmer-mening:

Imorse när vi borstade tänderna fick jag mig en liten uppläxning av Vilmer:

V.Mamma, nu lyder du mig, det är inte du som bestämmer. Det blir inte roligt om du inte lyder, då blir jag arg på dig och det vill vi ju inte.


He he ja, kan jag säga mer än att min ord har han iallafall hört! : )


Nej, nu ska jag vila mitt tunga tunga lummiga huvud på kudden!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards